Objekto pavadinimas: Lady & Gentleman CITY
Projekto kategorija: interjero koncepcija
Autorės: Egle Truskauskienė, Rasa Miliūnaitė, atstovaujama įmonė „IDW
Baldeta project development“
Plotas: 800 m2
Drabužius didžiausios Rusijos universalinėms parduotuvėms, tokioms kaip
GUM, TsUM ar Vesna Maskvoje ar Gostiny Dvor, Sankt Peterburge tiekusi kompanija
buvo įkurta 1992 metais. Įmonė augo kartu su sparčiai besivystančia mažmeninės
prekybos rinka, o jau 2001 metais, Maskvoje, buvo atidaryta pirmoji CITY Lady
& Gentleman parduotuvė, vėliau išaugusi į prekybos tiklą. Šiandien CITY
L&G turi 72 parduotuves aštuoniolikoje Rusijos miestų, parduotuvę Kijeve,
Ukrainoje bei ambicingų planų ateičiai. 2008 metais apdovanotas "GOLDEN
CHAIN", kaip geriausias prekybos tinklas Rusijoje.
Erdvė, šviesa, išplanavimas, dizainas- pagrindiniai žodžiai, apibrėžiantys
naująją CITY L&G koncepciją,
nepamirštant, kad interjeras yra tik fonas, papildantis, bet neužgožiantis
prekės. Kiekviena parduotuvė yra unikali, jų išskirtinumą padiktuoja skirtingos
erdvės, kur kiekviena prekybinio ploto atkarpa yra projektuojama ir kaip
atskira kompozicija, ir kaip elementas,
organiškai įsiliejantis į visumą. Erdvei
dinamiškumo suteikia spalvinių dėmių žaismas ir atsikartojantis sienų ritmas.
Apklausų duomenimis, savo kainos kategorijoje, CITY L&G Rusijoje yra
diktuojantis madas prekės ženklas, todėl yra labai reiklus ne tik savo
produkcijos, bet ir aplinkos, kurioje ji bus pristatoma kokybei. Tai
parduotuvės šiuolaikiniams skubantiems žmonėms, vertinantiems estetikos bei
funkcijos dermę.