Objekto pavadinimas: Vyriškų drabužių parduotuvė

Projekto kategorija: interjero koncepcija, 2013

Autorės: Egle Truskauskienė, Rasa Miliūnaitė, atstovaujama įmonė „IDW Baldeta project development“

Plotas: 100 m2


Prekinio ženklo TM Ritter   istorija siekia 1892 metus, kai vokiečių siuvėjas Albert Ritter atidarė savo siuvyklą.  Šeimyninė įmonė jau tuomet garsėjo puikiai pasiūtais švarkais, kelnėmis, kostiumais ir puspalčiais. Nors TM Ritter jau seniai nebe šeimyninis ženklas, tačiau ir po 120 metų įmonė seka geriausiomis vyriškų drabužių siuvimo tradicijomis. Tai puikūs audiniai, išskirtinis dėmesys detalėms, racionalus pedantizmas, be abejo patogumas ir kokybė. 

Naujoje Ritter parduotuvių koncepcijoje taip pat norėjome pabrėžti prekinio ženklo vertybes, todėl pasirinkome siuvėjo ateljė įvaizdį : dviem eilėmis sukabinti drabužiai, vidury patalpos tarsi sukirpimo stalas pastatyta kasa,  erdvios kabinos su audinio pertvaromis  bei komfortiška laukimo zona. Visa tai tarsi patikrinta amžiumi. Perimetru besivejantis vamzdis pagamintas iš tamsaus, senovę primenančio šalto valcavimo plieno. Jis perveria visus baldus – ir dižiąją siuvėjo spintą prikrautą marškinių ir mažąsias kaklaraiščių bei diržų etažeres. Šių baldų puošmena – senovinio stiliaus rankenėlės. Solidi ir šmaikšti atsvara asketiškai ateljė aplinkai – stilizuota retro komoda, sukonstruota iš  į mėtų spalvos metalinių juostelių. Parduotuvės puošmenos – įrėminti „madų žurnalo“ puslapiai, rūpestingo šeimininko prižiūrimos gėlės ir, be abejo, archetipiniai dizaino klasika tepę – Eames “Lounge“ foteliai.